הפצת קורות חיים בקלות ובחינם

בדרך לכל משרה שהיא תצטרכו לעבור כמה שלבים. תיפגשו עם מעסיק או עם נציג חברת השמה. אבל עוד קודם לכן, תתבקשו להעביר את קורות החיים שלכם. בעזרת חברת כוח האדם וההשמה לין ביכלר, ביכולתכם להפיץ את קורות החיים שלכם בקלות ולא פחות חשוב – בחינם.

נסביר על משמעות התהליך, מה בעצם תורמת לכם ההפצה של קורות החיים בחינם, האם יש חלופות, מתי ולמי זה כדאי ועוד.

 

להפוך תהליך מסורבל להרבה יותר קל

עומדים לרשותכם כלים מתקדמים כגון מחולל קורות חיים. לפני שאתם מפיצים את קורות החיים שלכם, בקלות ובחינם, אתם לא צריכים להתחיל מאפס. לרשותכם עומד טופס מקוון, עם נושאים מובנים שאתם פשוט צריכים למלא.

ניסיון קודם, פרטים אישיים, ההשכלה שלכם – עם הטופס המקוון אתם יודעים בדיוק מה לכתוב והיכן למלא כל פרט. הטופס המקוון חוסך לכם את התהליך המסורבל ואין צורך להתלבט לגבי בחירת גופן או תכנון סדר הפרטים בקורות החיים. הכנו עבורכם כבר את הפורמט המלא.

את קורות החיים אתם ממלאים באתר ויכולים לשמור אצלכם במחשב, כך תהליך כתיבת קו"ח זורם בקלות.

 

מהן החלופות להפצה של קורות חיים?

החלופה להפצת קורות חיים חינם דרך האתר הינה להכין קורות חיים לבד ואז לחפש ארגונים שונים לשלוח להם את קו"ח שלכם. מומלץ להכין להכין רשימה של ארגונים שמחפשים עובדים, או להתקשר אליהם ולברר האם מחפשים עובדים בתחומים מסוימים ובהתאמה לשלוח קו"ח.

באתר שלנו ניתן גם להכין קובץ קו"ח וגם לאתר שלל משרות מתאימות ושלל ארגונים שמחפשים עובדים. במקום אחד, ניתן לשלוח מספר קורות חיים, בדיוק למשרות המועדפות עליכם.

 

איך עובד תהליך של הפצת קורות חיים

התהליך מאוד פשוט. קודם כל יש לאתר משרה לפי פרמטרים החשובים לכם: אזור בארץ או מקצוע מסוים, רמת הניסיון, גמישות המשרה וכדומה. לאחר איתור המשרה יש להיכנס לפרטיה ומתוך פרטי המשרה, ניתן להעלות את קורות החיים ולשלוח.

אתם לא צריכים לבחור פורמט או גופן, להכניס כותרות וכדומה. הכל כבר נעשה מראש. אתם רק צריכים למלא את הפרטים שלכם, בהתאם למשרה/ות הרצויות לכם וכך, בפרק זמן מינימלי, אתם מפיצים את קורות החיים שלכם בתפוצה רחבה מאוד.

 

מתי ולמי עדיף להשתמש בהפצת קורות חיים?

הפצת קורות החיים אפשרית לכל מי שמחפש עבודה, בין אם מועסק כרגע ובין אם לא. צעירים לפני גיוס, חיילים משוחררים, סטודנטים או בוגרי תארים, בעלי תפקידים בכירים – הפצת קורות החיים נעשית בחינם, ללא התחייבות וללא הגבלה. מתאים לכולם.

 

היתרון שלכם – התהליך הכי יעיל

יש אפשרות להעביר אלינו קורות חיים כפי שהם, ללא שיוך למשרה כלשהי, אך כאשר לא משייכים את קורות החיים ששולחים אונליין למשרה נבחרת, הסיכוי שתעברו לשלב הבא קטן באופן יחסי.

לאור העובדה שיש כל כך הרבה מועמדים ויש אינספור משרות, חשוב שהתהליך יהיה כמה שיותר יעיל.

הפצת קורות החיים באופן המומלץ ביותר הינה כאשר קורות החיים שלכם מגיעים בצמוד למשרה או למשרות שרלוונטיות עבורכם. יתרון חשוב נוסף – אין גבול למספר הפעמים שתוכלו לשלוח את קורות החיים. ככל שתעבירו את הפרטים שלכם ליותר מעסיקים וליותר משרות, כך הסיכוי שלכם לאייש משרה מבוקשת ומהר, גדל.

 

טיפים חשובים

  1. עדיף לצרף מכתב מקדים, קצר, ביחד עם קורות החיים.
  2. אם הכנתם קורות חיים בעבר, יהיה זה רעיון טוב לרענן אותם ולהפוך אותם לעדכניים.
  3. נסו לציין יתרונות יחסיים, בהתאם למעסיק הרלוונטי ולפי אופי המשרה.
  4. אם מפיצים קורות חיים למשרות שונות, אל תשתמשו בקורות חיים זהים לגמרי. לכל משרה כדי להוסיף כמה דגשים ייחודיים או למחוק פרטים מיותרים, פחות רלוונטיים.

לין ביכלר – מצאו את המשרה המעניינת אתכם ושלחו את קורות החיים שלכם בחינם, עכשיו!

עוד טיפים בנושא

איך כותבים קורות חיים?

כתיבת קורות חיים בדרך הנכונה מקובל כיום מכל אדם המעוניין להשתלב בשוק העבודה, לגשת דבר ראשון לכתיבת קורות חיים. קורות חיים, הם כרטיס ביקור של כל אדם,

קראו עוד »

מכתב מקדים לקורות חיים

בדרך למשרת החלומות שלכם, או אפילו בדרך למשרה הזמנית, עליכם לשלוח קורות חיים. אפשר, אך לא חובה, לצרף מכתב מקדים לקורות חיים. מכיוון שהמכתב הוא

קראו עוד »