הפצת קורות חיים חינם

חיפוש עבודה ללא קורות חיים דומה לניסיון לחצוב בסלע ללא כלי עבודה, בידיים חשופות. אך זה דבר אחד להבין עד כמה שקורות חיים חשובים וזה דבר אחר לגמרי לדעת כיצד להכין אותם ובוודאי שזו משימה מאוד מאתגרת, לאחר מכן להפיץ אותם בין מעסיקים רלוונטיים, כדי להשיג עבודה טובה ששכר נאה בצידה. הצטרפו והבינו כעת מה הדרך הכי קלה להכין קורות חיים ולא פחות חשוב, איך אפשר להפיץ קורות חיים חינם.

 

לין ביכלר, משדרגים לכם את קורות החיים בקלות

נבקש לצאת מנקודת הנחה שיש לכם ידע מסוים לגבי הכנת קורות חיים. סביר מאוד להניח שהתחלתם להכין קורות חיים או לפחות יש לכם רעיון כללי מה לרשום בהם. בשלב זה תרצו בוודאי להשלים את קורות החיים ואפילו לשפר אותם. על מנת לשדרג את קורות החיים ולאחר מכן לקבל כלי מדהים לצורך הפצת קורות חיים, עומד לרשותכם האתר של חברת כוח האדם הוותיקה, לין ביכלר.

חברת כוח האדם, גיוס והשמה, מעמידה שלל כלים לכתיבת קורות חיים, שדרוגם ואף הפצתם. חלק מהכלים אפילו לא מצריכים הרשמה. חופשי לכל המעוניין. ראו כאן: הכנת קורות חיים

 

מצאתם משרה? שני רגעים וקורות החיים נשלחים

חברת לין ביכלר, אחת מחברות הגיוס וההשמה המובילות בארץ פועלת מזה 30 שנה.

בחברה משקיעים מאמצים רבים לייעל את התהליכים המאתגרים של התאמת רצונות בין המעסיקים לבין מחפשי עבודה. כחלק מהתהליך, מה שבעבר חייב הרשמה ומילוי טפסים ושאלונים ותשאולים, יכול להיעשות אונליין, בכמה רגעים.

באתר תוכלו למצוא מערכת משוכללת לחיפוש עבודה, ללא הרשמה. אתם יכולים למצוא מגוון משרות: עבודה קבועה, זמנית, חלקית, מלאה ולכל סוגי התפקידים ומשלוחי היד.

ניתן לשלוח ישירות מתוך פרטי המשרה את קורות החיים שלכם. אם אתם עדיין רוצים לשפצר את קורות החיים, לשפר או לשנות משהו, יש בלינק טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת, בקלות: כתיבת קורות חיים בדרך הנכונה

 

כמה קורות חיים שתרצו והכל – בחינם!

אם מצאתם משרה מעניינת, שמתאימה לכם, שלחו קורות חיים ששמרתם לפני כן במחשב שלכם. המשכתם לחפש ומצאתם עוד משרה ועוד אחת? מצוין. אל תסתפקו בשליחת קורות חיים לתפקיד אחד או למעסיק אחד. אתם יכולים להרגיש חופשי ולהשתמש במערכת של לין ביכלר, בשביל לשלוח עוד ועוד קורות חיים. הפצת קורות חיים חינם, בצורה ידידותית ולכמה משרות במקביל מעלה מאוד את הסיכוי שלכם למצוא כמה שיותר מהר את העבודה הבאה שלכם.

מכיוון שהרבה מועמדים שולחים קורות חיים, הניסיון מגלה שככל ששולחים יותר קורות חיים כך מצליחים להשיג עבודה מהר יותר ומכיוון שכל התהליך לא עולה לכם שקל, הכל בחינם, אתם צריכים רק דבר אחד. אתם צריכים קורות חיים איכותיים, שיציגו נאמנה את היתרונות שלכם ומדוע כדאי למעסיק לבחור בכם.

 

כך תכינו קורות חיים מושלמים

אין לכם עדיין קורות חיים מושלמים? לא נורא. בתוך כמה צעדים יהיו לכם כאלה, בלי שתצטרכו לשבור את הראש.

באתר, אתם יכולים למצוא כלי שמסייע לבנות קורות חיים ממש מאפס. הכלי הזה עובר אתכם צעד צעד ומראה לכם אילו סעיפים צריכים להיות בקורות החיים. הכלי הזה מאפשר לכם אפילו למלא את כל הפרטים כך שישלח אליכם בחזרה טופס קורות חיים מלא, מן המוכן. כאשר אתם נעזרים בכלי הזה, שהוא מעין מחולל קורות חיים, תוכלו להיות בטוחים שלא תפספסו אף סעיף חיוני.

חשוב לציין טיפ יוצא מן הכלל – לפני שאתם שולחים קורות חיים ומפיצים אותם (כאמור, בחינם), וודאו שאתם מדגישים היבטים רלוונטיים לסוג המשרה.

אם אתם שולחים קורות חיים למשרות מגוונות, הקפידו להדגיש לכל תפקיד את הדברים הנחוצים ולהשמיט את מה שסתם עלול לסרבל מבלי להביא תועלת. גם את רמת הפירוט התאימו לסוג המשרה. כלומר, אם אתם מגישים מועמדות למשרה בבנק, ראוי לפרט די הרבה על תפקידים קודמים שמילאתם בבנק או במוסד פיננסי אחר. אם החלטתם להגיש מועמדות למשרה פיננסית ללא ניסיון קודם, תוכלו לציין שעבדתם בעבר במפעל יצור, למשל, אך אין טעם לפרט על מקום עבודה קודם יותר מזה.

וכעת, צאו לדרך, ושלחו קורות חיים ערוכים ומנוסחים היטב!

עוד טיפים בנושא

איך כותבים קורות חיים?

כתיבת קורות חיים בדרך הנכונה מקובל כיום מכל אדם המעוניין להשתלב בשוק העבודה, לגשת דבר ראשון לכתיבת קורות חיים. קורות חיים, הם כרטיס ביקור של כל אדם,

קראו עוד »

מכתב מקדים לקורות חיים

בדרך למשרת החלומות שלכם, או אפילו בדרך למשרה הזמנית, עליכם לשלוח קורות חיים. אפשר, אך לא חובה, לצרף מכתב מקדים לקורות חיים. מכיוון שהמכתב הוא

קראו עוד »